Klacht DHL Express: Bezorging en communicatie daarover wanneer het mis gaat, waardeloos

DoggyGuapa

Pakket zou bezorgd worden bij een servicepoint, nu na 1, 1/2 week is de status nog steeds 1 à 2 dagen vertraagd!
Na contact met klantenservice ( à €1. p. min.) te horen gekregen dat ik contact moet opnemen met afzender die het verder moet regelen. Op geen enkele manier mogelijk verhaal te halen. Chatten via robot waar je niets aan hebt. Conclusie: zéér klantonvriendelijk bedrijf en nog steeds geen pakket. Waardeloos bedrijf

Zorgen dat mijn pakket direct bezorgd wordt,
En de mogelijkheid om op een eenvoudige en effectieve manier te communiceren.
Zodra iets bezorgd is binnen de termijn wordt wel meteen om een waardering gevraagd, dus dat kan wel

DHL Express
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ontzettend vervelend dat uw zending er al zo lang over duurt. Ik heb even voor u meegekeken, helaas is de reden van de vertraging onbekend. Vandaar ons advies een onderzoek op te starten. Dit kan inderdaad enkel de afzender doen, omdat wij gegevens nodig hebben die enkel zij voor ons hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Kayley
    DHL Parcel E-Care

DoggyGuapa
Hoezo meekijken? onderzoek is maandag 13 sept. reeds opgestart! Waarom duurt het 5 dagen eer mijn pakket getraceerd is? Krijg slechts excuses en wordt doorverwezen naar de afzender, word hier helemaal niets wijzer van.

Ook een klacht indienen over DHL Express?