Klacht DHL Express: Bezorging en communicatie daarover wanneer het mis gaat, waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555685
Gebruiker
DoggyGuapa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zou bezorgd worden bij een servicepoint, nu na 1, 1/2 week is de status nog steeds 1 à 2 dagen vertraagd!
Na contact met klantenservice ( à €1. p. min.) te horen gekregen dat ik contact moet opnemen met afzender die het verder moet regelen. Op geen enkele manier mogelijk verhaal te halen. Chatten via robot waar je niets aan hebt. Conclusie: zéér klantonvriendelijk bedrijf en nog steeds geen pakket. Waardeloos bedrijf

De oplossing

Zorgen dat mijn pakket direct bezorgd wordt,
En de mogelijkheid om op een eenvoudige en effectieve manier te communiceren.
Zodra iets bezorgd is binnen de termijn wordt wel meteen om een waardering gevraagd, dus dat kan wel

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ontzettend vervelend dat uw zending er al zo lang over duurt. Ik heb even voor u meegekeken, helaas is de reden van de vertraging onbekend. Vandaar ons advies een onderzoek op te starten. Dit kan inderdaad enkel de afzender doen, omdat wij gegevens nodig hebben die enkel zij voor ons hebben.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    DHL Parcel E-Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DoggyGuapa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hoezo meekijken? onderzoek is maandag 13 sept. reeds opgestart! Waarom duurt het 5 dagen eer mijn pakket getraceerd is? Krijg slechts excuses en wordt doorverwezen naar de afzender, word hier helemaal niets wijzer van.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen