Opgelost door DHL Express: Bezorging en telefoon kosten

content Opgelost
J.H. Baelemans

Schandalig!!! Vrijdag 12-04-2019 Thuis gebleven . Pakket zou bezorgd worden tussen 11.00 H en 15.00H maar niemand geweest. Ga kijken op site staat er pakket verkeerd gesorteerd !!, nu Maandag 15-06-2019 nog steeds de zelfde melding. Ga even bellen krijg de mededeling telefoon nr niet meer in gebruik , ander nr is 0900 nr √° 1 euro p/m zoveel wachtende voor u (in de hoop dat klant afhaakt van wege oplopende kosten) Dus als klant ben je bij DHL de klos. De bezorging is gewoon SLECHT !!!

Dat er beter bezorgd word en de telefoonkosten normaal gebruik worden.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp niet helemaal goed waar het om gaat aangezien u data doorgeeft die nog niet aan de orde zijn geweest. U geeft aan dat u bij de eerste levering thuis was maar er is niemand langs geweest en u geeft aan gebeld te hebben maar er wordt aangegeven dat het nummer niet meer in gebruik is. Dat kan kloppen. Wij zijn sinds januari overgegaan op een 0900 nummer. U betaalt hiervoor eenmalig 1 euro. Dit is niet per minuut. Zou u mij willen voorzien van een track en trace nummer van het betreffende pakket waar u op zit te wachten? Dat kan een heleboel verduidelijken voor ons.

Alvast bedankt!

Eveline
    DHL Parcel Webcare
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie inderdaad dat het pakket verkeerd gesorteerd is. Normaal gesproken lost dit zich vanzelf op. Ik zie dat het in uw geval nog niet bezorgd is. Wat u het beste kan doen is even contact opnemen met de afzender. De afzender kan namelijk een onderzoek op laten starten zodat dit verder uitgezocht kan worden.

Judith
    DHL Parcel Webcare

J.H. Baelemans
Uiteindelijke oplossing Ik hoop dat DHL beter om gaat met de pakket orders , want dit is nu al de 3 e keer dat het bij mij helemaal mis gaat. Mogelijk dat het aan dit district rond postcode 5036 ligt , dat hier sorteer fouten worden gemaakt. Hopelijk in de toekomst beter. vriendelijke groet, J.H.Baelemans.