Klacht DHL Express: Bezorging kwijt

# 331950
Siereveld

KLACHT!! Dit is al de zoveelste keer dat ik thuis wacht op een pakket en deze niet wordt bezorgd. Ik krijg een notificatie dat ik niet thuis was, maar heb continu thuis gewacht en er ligt ook geen briefje in de brievenbus. Eenmalig kan een foutje zijn, maar dit gebeurt nu zo vaak en ik ben er goed zat van.

Vergoeding kosten pakket 374,95

DHL Express
    Geachte heer/ mevrouw Siereveld,

Het is erg begrijpelijk dat u het niet meer leuk vindt dat een bezorger aangeeft dat er niemand thuis is, terwijl dit niet het geval is. Dat hoort ook echt niet te gebeuren en ik ga dit verder voor u oppakken om herhaling te proberen te voorkomen. Wat steeds de reden is van het feit dat uw pakket niet aangeboden wordt, terwijl u thuis bent, durf ik niet te zeggen. Wel zal dat verder uitgezocht worden. De zending zal vandaag in bezorging gaan tussen 18-21 en ik verwacht dat uw pakket netjes in bezorging zal gaan. De gewenste oplossing die u graag zou willen, kan ik u alleen niet bieden. De reden hiervan is dat alleen de verzender, Wehkamp, een claim kan indienen bij DHL, omdat ze ons direct de verzendkosten betalen. Als u toch graag de zending vergoed zou willen hebben, kunt u dit het beste bij Wehkamp melden.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    DHL Parcel webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?