Klacht DHL Express: Bezorging pakket zonder kennisgeving op oprit

Klachtnummer
# 289180
Gebruiker
Anoniem0205
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket bezorgd door DHL op d.d. 16-01-2018 door deze op de oprit achter te laten. Waren niet thuis vanwege werk en er is geen briefje achtergelaten. De oprit is voor iedere burger te bereiken en niet veilig om een pakket achter te laten met of zonder kennisgeving.

De oplossing

Bezorger aanspreken op deze wijze van levering. Voorkomen dat het nogmaals op deze manier bezorgd gaat worden.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig dat uw zending zo is achtergelaten. Dit is zeker niet de bedoeling. Hiervoor bied ik dan ook graag mijn excuses aan. Uw klacht is doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit met de bezorger bespreken.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen