Klacht DHL Express: bezorging pakket

Klachtnummer
# 97028
Gebruiker
Eliza16
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er zou gisteren een pakket bij mij bezorgd worden namelijk 3STTS154015612
vervolgens de gehele dag thuis te zijn geweest niemand geweest!!
En op internet was te lezen dat hij niet afgeleverd kon worden.
Ik weet zeker dat er niemand is geweest!
1 omdat ik thuis was en alles precies kan zien
2 er lag geen briefje in de bus

Wil graag weten hoe het verder met jullie service is gesteld

De oplossing

Graag leveren!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Eliza,
    Wat vervelend dat u voor niks heeft moeten wachten. Helaas zie ik dat het pakket is geweigerd omdat er twee verschillende verzendlabels op de doos zaten. Hierdoor kon de bezorger niet zeker zijn dat dit het pakket was wat voor u was bestemd. Ik kan helaas niet achterhalen of dit een fout van de verzender of van DHL was.
    Wij hebben de afspraak met de verzenders bij deze bezorgoptie om het pakket te retourneren bij een dergelijk issue. Op die manier kan de verzender het snel voor zijn klant oplossen. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de verzender. Die kan uw bestelling opnieuw naar u toesturen.
    Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?