Klacht DHL Express: Bezorging van DHL is een zootje

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 275022
Gebruiker
MCBDH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens track and trace van DHL, zou de bezorger tussen 09:00 en 13:00, 2 pakketten afleveren. Ik heb er voor gezorgd dat ik thuis bleef en mijn zoon in zijn 1tje naar voetbal gestuurd.
Ik heb geen bezorger gezien en om 14:00 was de bezorg datum en tijd op track and trace veranderd in maandag omdat er niemand thuis zou zijn!!! Nou... er is de hele dag iemand thuis geweest, maar DHL is gewoon niet langs gekomen!!!
En dan maandag... Het ene pakket tussen 11:00 en 15:00 en de andere tussen 18:00 en 21:00 !!!
DHL is nu telefonisch niet meer te bereiken en ik heb geen idee hoe ik de bezorg tijden kan aanpassen. Ik heb geen briefje in de bus gekregen, want er is niemand geweest!

De oplossing

Allebei de pakketten op hetzelfde tijdstip.
Dat de bezorger ook in dat afgesproken tijdvak verschijnt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat er geen chauffeur is langs geweest en "niet thuis" is gemeld. Dit is uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot. De zending die voor vanmiddag in de planning stond is inmiddels al afgeleverd. De andere zending komt inderdaad vanavond. De reden dat het op verschillende tijdvakken wordt aangeboden is omdat de zendingen op verschillende dagen bij ons zijn binnengekomen. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak en de vertraging in de bezorging.

    Hartelijke groet,

    Tom
    Webcare
    DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MCBDH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het ene pakket zou tussen 11:00 en 15:00 uur komen. Gelukkig was DHL er pas rond 16:30 en was mijn zoon vroeger thuis dan gepland. Nu nog wachten op pakket nummer 2. Ik ben benieuwd en sta paraat... Excuses is aanvaard.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen