Klacht DHL Express: Bezorging wordt regelmatig uitgesteld

A. Ijmker

Het komt regelmatig voor, bijna iedere keer, dat de bezorging van mijn pakket wordt uitgesteld. Dan krijg ik weer de melding: Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging.
Het lijkt wel of wij met ons adres aan het eind van de route worden geplaatst. Ik wacht de hele middag op de bezorger en op het laatste moment zie je die melding verschijnen. Dit is heel irritant, zeker wanneer je het bestelde nodig bent. Ik ben er wel helemaal klaar mee. Ik hoop dat hier snel verandering in komt. Het lijkt mij niet nodig dat dit altijd bij dezelfde adressen voorkomt.
Opvallend is wel dat het vaak voorkomt bij bezorging op zaterdag.

Ik zou het erg op prijs stellen dat niet elke keer bij dezelfde adressen de bezorging wordt uitgesteld.
Ik wil het pakket graag ontvangen op het afgesproken moment.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat de pakketten vertraagd zijn. Zojuist heb ik met u meegekeken en ik zie dat de zending vandaag 22-10-22 geleverd gaat worden. Wij streven er uiteraard naar om alle zendingen op tijd te bezorgen. Helaas kunnen wij dit echter niet altijd voor honderd procent garanderen. Vooral in periodes van extreme drukte kan zich een onverwachte afwijking van de planning voordoen. Ook zijn onvoorziene omstandigheden nooit helemaal uit te sluiten. Het spijt me dat u daardoor langer op uw zending hebt moeten wachten. Voor meer informatie verwijs ik u graag door naar de track en trace op onze website.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Senna
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?