Klacht DHL Express: bezorging

Brian

er is een pakket opgestuurd vanuit DE echter DHL DE heeft geen zendingsnummer ingevuld. Er is een verkeerde postcode vermeld met als gevolg postcode + huisno, komen niet overeen. Ik krijg geen tel.no van het depot waar het schijnbaar weer naar terug gaat om het pakket te onderscheppen en de juiste postcode ingevuld kan worden. NEE zegt de medewerker van de KLANTERSERVICE dat werkt zo niet het gaat terug naar de afzender zoekt u dat zelf maar even uit. Ik werk bij een wereldwijk transport bedrijf maar zoiets komt bij ons niet voor. De plaatsnaam op het pakket komt nl. niet overeen met de postcode is de bezorger dan niet zo slim om dat even te veranderen??????
Ik zal NOOIT meer iets via DHL versturen.. kwalijke zaak dat jullie zo met de post van particulieren omgaan.

Als de plaatsnaam niet overeenkomt met de postcode kan de verzorger zelf wat initiatief tonen en dit melden om opnieuw te bezorgen. En zeker van een klantenservice verwacht je geen antwoord om het zelf maar uit te zoeken waar het pakketje is. kwalijke zaak van Dhl DE om geen zendingsnummer in te vullen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Binnen DHL zijn er verschillende netwerken en producten en het verschilt per soort zending wat de procedure is als er een onjuist of onvolledig adres is.

Deutsche Post heeft met ons de afspraak gemaakt dat wij alle zendingen waar een adresprobleem mee is per direct retour sturen. Het is ons niet toegestaan om hier wijzigingen op aan te brengen. De chauffeur heeft dan ook geen andere mogelijkheid dan de zending retour te laten gaan.

Ik kan me voorstellen dat dit voor u klantonvriendelijk overkomt, echter hebben wij ons ook te houden aan de afspraken die we maken met onze opdrachtgevers.

Het spijt me dat u hierdoor uw zending niet heeft kunnen ontvangen.

Vriendelijke groet,
    Desiree

Ook een klacht indienen over DHL Express?