Klacht DHL Express: Bezorgservice die niet bezorgd, maar alleen geld vang voor bezorging

Lolaaa

In de meeste gevallen bezorgen ze mijn pakketten niet. Dan ben ik gewoon thuis maar er word niet aangebeld. Soms vind ik een briefje in de brievenbus dat ze geweest zijn. Maar ik weet dat ze niet aanbellen maar gewoon direct een briefje in de bus doen omdat ze geen zin hebben om te bezorgen. Vervolgens worden mijn pakketten retour gestuurd door DHL zonder dat ik ze ooit ontvangen heb. Klantenservice heb je niks aan met problemen want zij kunnen er niks aan doen. Als mijn pakket wel bezorgd word wat bijna nooit is, vind ik deze buiten op de grond geflikkerd zonder dat ik bericht heb ontvangen van bezorgen en heb er dus ook niet voor getekend. Ik ben dit bedrijf helemaal zat. Elke bezorging met DHL is er wel iets aan de hand. Ik heb al meerdere klachten ingeleverd maar er word niks aan gedaan. DHL liegt dus dat je niet thuis bent. (Op een of andere manier heb ik nooit problemen met postnl rara dan gaat me bel wel gewoon over) dus het ligt niet aan mij of mijn deurbel.

Mijn pakket afleveren bij mij thuis of eventueel afhaal locatie wat ook de normale gang van zaken is. Niet liegen dat ze aanbellen(wat ze dus niet doen) en dan vervolgens mijn pakket retourneren. Ook ontvang ik NOOIT track and trace informatie van dit bedrijf dus ik weet niet waar ik verzendkosten voor betaal als ik mijn pakketten nooit krijg. Ik heb zelf al gebeld en die doos aan de telefoon kan natuurlijk niks voor je doen.

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat bezorgingen niet juist verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Graag ontvangen wij enkele zendingsnummers van pakketten waarbij dit is voorgevallen, zodat wij dit verder kunnen oppakken en kunnen uitzoeken wat hier telkens misgaat. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY.

Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak.

Marissa
    DHL Parcel E-care
    Lolaaa
    Ik heb zelf al telefonisch contact gehad en toen kon volgens jullie klantenservice niks gedaan worden. Maar goed hier is mijn bezorgcode 9MU1575KB. En nee ik heb geen enkele andere code omdat ik geen track and trace informatie van jullie krijg.

Ik begrijp dat jullie volgens de standaard excuses aanbieden maar misschien is het beter om eerst eens de problemen op te gaan lossen i.p.v. steeds achteraf een excuses waar je niks aan hebt en ook niks meer betekend als je de een na de andere fout maakt.
    Goedemiddag,

Hartelijk bedankt voor uw reactie op het gestuurde bericht van mijn collega Marissa.

Helaas kan ik in de gestuurde bijlage van uw aankoop , geen zendingsnummer terug vinden. Kunt u de zendingsnummers in tekst toesturen , van de pakketten die niet naar wens zijn geleverd? Een zendingsnummer is op te vragen bij de afzender of te vinden onder de barcode op het pakketlabel. Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Laura

DHL e-care
    Lolaaa
    Ik stuur je toch jullie eigen bezorgcode in een bericht dan kan je het toch opzoeken. Tegen de tijd dat jij mijn pakket hebt getraceerd is deze allang al terug naar de zender. Dus bedankt voor helemaal niks

Bedankt voor uw reactie.

Ik zie inderdaad dat u een bezorgcode heeft gestuurd. Ik heb de zending gelijk bekeken en ik zie dat het pakket op 20-11 was vertraagd en dat de bezorger u op 21-11 heeft gemist. Was u wel thuis op 21-11? U geeft daarnaast aan dat u vaker onterecht een niet-thuis melding heeft gehad. Heeft u voor mij de betreffende zendingsnummers waarbij het ook mis is gegaan? Dan kijk ik graag voor u na of het om dezelfde bezorger gaat.

Het pakket heeft helaas 2 mislukte leverpogingen gehad. Dit heeft als gevolg dat het pakket gelijk retour gaat naar de verzender. Helaas kan ik dit niet tegenhouden. Ik wil u daarom adviseren om contact op te nemen met de verzender om een nieuwe levering af te spreken. Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Ik hoop dan ook dat de verzender snel een nieuw pakketje kan opsturen. Mijn excuses voor het ongemak.

Sam
    DHL Parcel E-care

Lolaaa
Pakket terughalen en echt bezorgen. Ze blijven liegen dat ze aanbellen. Terwijl ik gewoon thuis was. Dhl belt nooit aan die dumpen een papiertje in je brievenbus en gaan er vandoor. En zoals in mijn geval word mijnnpakket geretourneerd zonder deze ooit in handen te hebben gehad. Ze blijven liegen en ze kunnen niks voor je doen. Ik bestel niet meer bij online shops die dhl gebruiken. Ik hoop dat ze failliet gaan maar het erge is dat je wel betaald voor de verzending dus ze vangen wel geld maar doen hun werk niet dat heet gewoon oplichting. DHL zijn oplichters.

Ook een klacht indienen over DHL Express?