Klacht DHL Express: bezorgster loopt de kantjes er van af.

sad Niet opgelost
Petra Schalk - de Jonge

Bezorgster negeert de vraag om het pakket te leveren bij de buren. 2 maal een briefje op de brievenbus geplakt. Bij de derde bezorgingsdag de bezorgster hiermee geconfronteerd. Deze vond het te ver om naar de buren te gaan ( is 20 meter naar de overkant ) en zei daarna dat ze de briefjes niet had gezien, wat onmogelijk is.

De bezorgster attenderen op de klacht.

DHL Express

Goedemorgen,

Bedankt voor uw melding. De bezorgers mogen een pakket bij buren afleveren, tenzij dit uitdrukkelijk niet is toegestaan door de verzender. Dit pakket mocht bij buren bezorgd worden, het is echter de bezorger die bepaalt of het bij buren wordt afgeleverd of dat het pakket weer meegaat naar het depot.

Indien u zeker wilt zijn dat het pakket bij buren afgeleverd gaat worden, adviseer ik u om dit aan te geven via de bezorgcode op het niet thuis kaartje. Dan wordt de bezorger meteen naar het adres van de buren gestuurd.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

Petra Schalk - de Jonge
Uiteindelijke oplossing Er wordt geen actie ondernomen naar de bezorgster toe. Deze heeft zelf te kennen te geven niet van plan te zijn om bij de buren af te leveren + liegt over het feit dat ze het briefje op de brievenbus niet heeft gezien. Ik werk zelf voor een pakketdienst, als ik dit bij een klant zou doen zou ik hier persoonlijk op aangesproken worden en een waarschuwing krijgen...