Klacht DHL Express: Bezorgtijdstippen beter definiëren!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 454972
Gebruiker
AchtsteUfo#212
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hebben jullie moeite met tijden inschatten of begrippen definiëren bij de DHL? Misschien voordat jullie pakketten gaan bezorgen toch maar eerst een cursus volgen voor basis rekenen. Als er aangegeven wordt dat het pakket tussen 14:00 - 18:00 wordt bezorgd, verwacht ik ook tussen die tijdstip een pakket te krijgen en niet op een andere datum.

De oplossing

Mijn pakket bezorgen op de aangegeven tijdstip en niet op een andere datum!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    We doen ons best alle pakketten op de aangegeven datums te bezorgen. Echter blijft dat een indicatie en lukt dat niet altijd, zeker niet in een drukke periode zoals nu.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AchtsteUfo#212
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Standaard excuses....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen