Klacht DHL Express: BHL geef geen bewijs van aflevering retourzending,

Klachtnummer
# 386233
Gebruiker
Charlotte
Datum
2 reacties

Details

De klacht

BHL geef geen bewijs van aflevering retourzending,
bedrijf zegt niet te hebben ontvangen.
Rekening moet op kort termijn betaald worden.
anders komen er nog hoge incasso kosten bij ook.

De oplossing

alsnog bewijs van aflevering of kosten vergoeding

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik help u graag verder. Heeft u zelf betaald aan DHL voor het retoursturen of heeft u gebruik gemaakt van een label vanuit uw verzender?
    Heeft u het traceernummer nog?
    Heeft u anders het traceernummer van het pakket toen het naar u toe kwam?

    Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens.

    Met vriendelijke groet,

    Jasmin
    Customer Service Agent
    DHL Parcel
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor de aanvullende gegevens. Het traceernummer van uw retourzending is 3SDSP007661772. Een afgifte bewijs kan ik u niet nasturen maar het traceernummer van uw retourzending is voldoende bewijs dat het door u aan DHL is overgedragen. Als uw verzender de retourzending niet ontvangt, kunnen zij dit retour traceernummer gebruiken om een onderzoek bij ons op te starten.

    Met vriendelijke groet,

    Jasmin
    Customer Service Agent
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen