Klacht DHL Express: Bij bezorging niet thuis, niet naar het service point en aflevering stopgezet wegens manco

sad Niet opgelost
6_schone_parels

Ik kreeg een email, dat ik niet thuis was toen ze met het pakketje aan de deur stonden.
Ze zouden het DHLservice point. Toen het er niet bezorgt bleek te zijn, zag ik dat het 1 a 2 dagen vertraagd was.
Na 5 dagen bleek het er nog niet te zijn en zei het service point, dat ik maar contact moest opnemen met DHL.
Daar kreeg ik te horen, dat ze het pakketje niet konden scannen en dat wegens dat manco daarom de aflevering is stopgezet.
Ik moest maar contact opnemen met degene, die het pakketje verstuurd had.
Geen idee, waarom ze zeggen bij mij aan huis te zijn geweest voor aflevering en nu kan het ineens niet meer

Dat mijn pakket alsnog bij het service point gebracht wordt of aan huis bezorgt op een tijdstip dat ik wel thuis ben
Ik snap niet hoe het kan, dat iemand met het pakketje voor mijn deur heeft gestaan om het af te leveren, maar omdat ik niet thuis was, dit pakketje niet meer geleverd kan worden voordat de zender in China contact met DHL heeft opgenomen. Ik heb inmiddels de afzender gevraagd om contact op te nemen, en kreeg het volgende antwoord: Hi,your parcel arrived at the local post office already.We will try our best to contact with them and solve this problem.Please be patient and wait a few more days. If you still haven't receive it, please contact us.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?