Opgelost door DHL Express: Bij niet thuis, door DHL pakket zichtbaar bij de voordeur achter gelaten.

content Opgelost
Snorremans

Afgelopen dinsdag is door DHL bij ons een pakket bezorgd. Omdat wij op dat moment niet thuis waren, werd het (zichtbaar vanaf de straat) op de mat bij de voordeur gelegd. Gelukkig kwam mijn dochter eerder thuis: het lag er nog en heeft er niet lang gelegen. Toch slordig: voor hetzelfde geld was het door iemand anders meegenomen, er raken de laatste tijd in onze buurt vaker pakketjes zoek.....!

Excuus, medewerker er op aanspreken, ervoor zorgen dat dat niet nog eens gebeurt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat de bezorger uw zending onbeheerd heeft achtergelaten en dat uw dochter de zending later heeft gevonden. Dit is absoluut niet de manier waarop wij met zendingen om gaan. Mijn oprechte excuses dan ook voor het ongemak.

Aan de hand van uw gegevens heb ik de klacht doorgezet richting het depot om dit verder op te pakken en niet weer te laten gebeuren. Hier kunt u dan ook vanuit gaan in het vervolg.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    DHL Parcel Klantenservice

Ook een klacht indienen over DHL Express?