Klacht DHL Express: Bijna van de weg gereden door DHL busje

sad Niet opgelost
E.M.

Ik ben bijna van de weg gereden door een bestelbusje van DHL. Deze kwam veel te hard door de bocht en op de linkerweghelft (mijn helft). Ik heb persoonlijk de laatste weken meer last gehad van hetzelfde busje en hoor er van andere mensen ook geen positieve verhalen over.

Ik wil dat de bestuurder van het busje (tot nu toe steeds dezelfde persoon geweest) wordt aangesproken en desnoods niet meer door mijn dorp mag rijden.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u nu al meerdere keren een gevaarlijke of frustrerende situatie hebt gehad door het rijgedrag van een bezorger in uw regio. Ik zou graag kijken of dit iets is dat we op kunnen lossen, maar ik heb daarvoor wel wat aanvullende informatie nodig. We hebben in elke regio namelijk van meerdere netwerken meerdere bezorgers rijden. Om deze klacht dus op te kunnen pakken heb ik een kentekennummer nodig. Heeft u dit?

Dion
    DHL Parcel Webcare

E.M.
De kenteken plaat is niet opgeschreven of gezien aangezien het busje hier te hard voor reed. Wat ik wel weet is dat het tot nu toe hetzelfde busje met dezelfde bestuurder is geweest. Zij rijd in een al beschadigde busje met de beschadigingen vooral aan de zijkant (ik geloof de linkerkant). Ik hoop dat u daar toch iets aan heeft. Mocht ik dit busje nog een keer zien zal ik opletten op de kenteken. Maar voor nu is een mogelijke oplossing door een mail te sturen naar alle actieve bezorgers in de regio. Als postbezorger voor een ander bedrijf (en in dienst te zijn geweest bij meerder bedrijven) weet ik dat je als bezorger wel degelijk in de gaten wordt gehouden en dat de locatie van busjes al helemaal bekend zijn.

Ook een klacht indienen over DHL Express?