Klacht DHL Express: Bijzonder slechte service

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 293063
Gebruiker
Reinder89
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Incorrecte levering. Gister zou er een pakketje afgeleverd worden, helaas was ik niet thuis. Vandaag moest ik overdag slapen, dus aangegeven dit af te willen halen. Helaas heeft de chauffeur mij wakker gemaakt door een aantal keer zeer hard op de ramen te bonzen. Dit is niet de 1e keer dat DHL zich niet aan gemaakte afspraken houdt. Via DHL hoef ik geen pakketjes meer te ontvangen. Zeer slecht bedrijf

De oplossing

Andere leverancier aangezien DHL geen gemaakte afspraken nakomt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend om te vernemen dat de chauffeur u wakker gemaakt heeft door hard op de ramen te bonzen, dit is uiteraard niet de manier. Helaas is uw instructie om het pakket af te halen niet bij ons doorgekomen, hierdoor is het pakket alsnog bij u thuis aangeboden. Wanneer u de instructie wilt geven een pakketje af te leveren bij een ServicePoint, dan kan dat met de bezorgcode via bezorger gemist op dhlparcel.nl.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reinder89
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een verkapt excuus voor hun falende software. Daarnaast een excuus voor het op de ramen bonzen, dus dat was wel netjes.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen