Klacht DHL Express: Bizar slechte "service"

# 198658
Yvonne

Ten eerste is DHL heel slecht te bereiken. 1 euro + je gebruikelijke belkosten. Je moet er minstens 10 min op wachten voor je iemand aan de lijn krijgt. Diegene kan je niet helpen want ze hebben geen contact met de bezorgers.
Mijn pakketje zal de volgende werkdag bezorgd worden en op track en trace gezien dat ik niet thuis was terwijl ik dat wel was. Geen briefje in de bus. De volgende dag precies hetzelfde. Express de deurbel meegenomen. Weer geen briefje in de bus. Nu is het in eindhoven afgeleverd. Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat ze het gewoon druk hebben met sinterklaas. Hierdoor gewoon maar zeggen dat mensen niet thuis zijn zodat ze het zelf op gaan halen. Wees gewoon eerlijk en zeg dat er vertraging is. Waar het pakketje vandaan komt heeft een 3e verzending verzoek gedaan (waar je ook weer zelf achteraan moet gaan) .. 1x raden. Ik was weer niet thuis terwijl ik dat wel was.

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over DHL Express?