Klacht DHL Express: Brief betaling

Klachtnummer
# 143581
Gebruiker
Rikwanroij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste DHL,

Ik heb een brief van u ontvangen over een openstaande factuur. Dat vind ik zeer opmerkelijk omdat ik nog nooit iets met uw service heb verstuurd. ik heb überhaupt nog nooit een pakket verstuurd. In die brief staat dat er een incassobureau word in geschakeld als ik niet binnen 8 dagen betaal. Maar ik ga niet betalen voor iets waar ik nog nooit gebruik heb van gemaakt. En ik vind het sowieso vreemd hoe jullie aan mijn gegevens komen.

Ik hoop dat u dit probleem op kan lossen want ik word niet echt vrolijk van dit soort brieven.

De oplossing

Dat de brief ongeldig word verklaard en dat zoiets nooit meer kan gebeuren. Dat het bedrijf niet meer zomaar iemand een brief stuurd met een betaling.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,


    Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Wij zouden dit graag voor u nakijken.

    Staat er toevallig in de brief een traceernummer genoteerd of een code dat begint met DBI?

    Graag vernemen wij van u.

    Met vriendelijke groet,

    DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen