Opgelost door DHL Express: Brutaal gedrag

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 452117
Gebruiker
s Pieters
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger parkeert bus midden op 3 weg kruising om diverse pakketten te bezorgen en staat langere tijd hier geparkeerd waardoor doorgang is geblokkeerd.
Geen representatief gedrag, voor DHL, in houding en communicatie naar mij toe als de chauffeur hierop wordt aangesproken door mij.

De oplossing

Aanspreken van medewerker op bovenstaande klacht en houding.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw melding! Ik zorg ervoor dat deze chauffeur hierop wordt aangesproken.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
s Pieters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wordt contact met de chauffeur opgenomen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen