Klacht DHL Express: Bsn onrechtmatig genoteerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 339855
Gebruiker
K.A. Caspers-Tappe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn bsn nummer werd genoteerd toen ik mijn pakketje ophaalde bij het servicepunt. Dit mag toch niet de bedoeling zijn...

De oplossing

Zorgen dat dit niet meer gebeurd, dit zijn persoonsgegevens die privé zijn

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Weet u zeker dat het uw BSN nummer was die genoteerd is? Bij het ServicePoint moeten ze namelijk, voor ze het pakket afgeven, het documentnummer invoeren. Het BSN nummer mogen ze inderdaad niet noteren.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.A. Caspers-Tappe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het lijkt alsof ik niet geloofd wordt. Heb het nog nagevraagd wat ze aan het noteren was. Ik kreeg te horen dat ze het pakketje alleen mee mocht geven als ze mn bsn invulde.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen