Opgelost door DHL Express: BSN wordt ingevoerd bij het ophalen van een pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 351982
Gebruiker
Humbert Buur
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag ging ik een pakket ophalen en het meisje dat mij het pakket uitreikte noteerde mijn BSN. Ik zei tegen haar dat dat niet toegestaan is, maar ze bleef volhouden dat de app het anders niet pakte. Volgens mij is het niet toegestaan om mijn BSN in te voeren voor het ophalen van een pakket.

Ik zag een soortgelijke klacht in het klachtenkompas en dat hebben jullie blijkbaar opgelost. Het zou fijn zijn als dat in dit geval ook zou kunnen.

Met vriendelijke groet,
Dieuke Buur-Saatrube

De oplossing

Het betreffende ophaalpunt instrueren.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Ik laat het opnemen met dit ServicePoint, het is inderdaad niet toegestaan het burgerservicenummer hier voor te gebruiken. Ik zorg ervoor dat dit wordt opgenomen met dit punt.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Humbert Buur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het servicepunt wordt ingelicht.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen