Klacht DHL Express: Btw betaling op import uit china

pvdbos

Na een reeds eerder ingediende klacht over hetzelfde probleem nu dan het vervolg,
Heb van de douane na lang heen en weer sturen van allerlei gegevens nu dan een bericht dat de aangifte gedaan door dhl niet correct was en er 23,31euro te veel is betaald.
Dus ben ik benieuwd wanneer dhl dit gaat terugbetalen daar er op het verzoek wat ik reeds op efssamsquery@dhl.com gewoon geen reactie krijg.
Verder zou ik het ook niet meer dan normaal vinden dat de 10 euro ex btw voor het doen van een slechte aangifte ook geretourneerd zou worden om al het extra werk wat ik daarvan gehad heb te compenseren.

In ieder geval normale communicatie en geen stilletjes afwachten te de klant het opgeeft van ellende.

DHL Express
    Geachte heer,Wij zullen contact opnemen met onze financiële afdeling om na te gaan wanneer de kosten worden terugbetaald. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.Met vriendelijke groeten,DHL Express
    DHL Express
    Geachte heer,Onze financiële afdeling vraagt aan ons om een e-mailadres van u of het traceernummer van uw zending aan te leveren. Zou het misschien mogelijk zijn om deze aan ons door te geven? Mocht u deze informatie liever niet op Klachtenkompas.nl openbaar willen doorgeven, dan kunt u deze informatie ook mailen naar webcare_NL_express@dhl.com.Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express
    Het betreft aangifte nr 14NLI2R3ECMDUOSC67
    refnr 6797245033
    DHL Express
    Geachte heer,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij hebben de gegevens direct doorgegeven aan onze financiële afdeling. Wij hopen hier zo snel mogelijk weer op terug te komen.Met vriendelijke groeten,DHL Express
    pvdbos
    Tot die tijd wacht ik dan maar weer eens
    DHL Express
    Geachte heer,Heel erg bedankt voor uw geduld.Wij hebben net een mail ontvangen van onze financiële afdeling die ook naar u is verstuurd. Heeft u toevallig de mail ontvangen?Graag vernemen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express
    Mail ontvangen en beantwoord
    pvdbos
    Wonder toch gebeurd ondanks dat dhl de schuld nu legt bij de verzender is toch het teveel betaalde,na de nodige post van de douane, terugbetaald en zoals gevraagd incl de door dhl opgevoerde kosten.
    DHL Express
    Geachte heer,Wij zijn blij om te lezen dat u uw geld heeft ontvangen.Met vriendelijke groeten,DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?