Klacht DHL Express: Byna 5 UUR IN DE WACHT !

Naushad D

Ik had gisteravond een pakket ontvangen van 100 euro waar ik 42 euro BTW moest betalen , kon ik op dat moment niet . Dus ik probeerde via de site gelijk een afspraak in te plannen en vandaag ook al 5 x via de mail , dus ik dacht ik probeer het maar via de telefoon , ik belde vandaag zaterdag om 12 uur en ik stond 4 en een half uur in de wacht en daarna had ik het maar opgegeven want ze geven toch geen gehoor ! En nu is mijn halve dag alweer verpest allemaal dankzei DHL !

Dat mijn pakket zo snel mogelijk word geleverd , morgen is ook al goed , en dat ze mij op bellen op mijn mobiele nr !

DHL Express
    Geachte Naushad,

Wij bieden onze oprechte excuses aan dat extreem lang in de wacht heeft gestaan. Normaliter zijn wij op zaterdag tot 14:00 geopend. Heeft u toevallig naar 0800 0552 gebeld of een ander nummer en heeft u gebeld met het 06-nummer dat u aan ons heeft doorgegeven?

Wij hebben op vrijdag een dossier opgestart om in contact met u te komen naar aanleiding van de mail die u heeft gestuurd aan ons. Helaas konden wij u op vrijdag rond 13:49 uur niet bereiken.

Er is een nieuwe terugbelafspraak genoteerd om vandaag voor 10:15 uur telefonisch contact met u op te nemen.

DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?