Klacht DHL Express: Byna 5 UUR IN DE WACHT !

Klachtnummer
# 143020
Gebruiker
Naushad D
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had gisteravond een pakket ontvangen van 100 euro waar ik 42 euro BTW moest betalen , kon ik op dat moment niet . Dus ik probeerde via de site gelijk een afspraak in te plannen en vandaag ook al 5 x via de mail , dus ik dacht ik probeer het maar via de telefoon , ik belde vandaag zaterdag om 12 uur en ik stond 4 en een half uur in de wacht en daarna had ik het maar opgegeven want ze geven toch geen gehoor ! En nu is mijn halve dag alweer verpest allemaal dankzei DHL !

De oplossing

Dat mijn pakket zo snel mogelijk word geleverd , morgen is ook al goed , en dat ze mij op bellen op mijn mobiele nr !

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Naushad,

    Wij bieden onze oprechte excuses aan dat extreem lang in de wacht heeft gestaan. Normaliter zijn wij op zaterdag tot 14:00 geopend. Heeft u toevallig naar 0800 0552 gebeld of een ander nummer en heeft u gebeld met het 06-nummer dat u aan ons heeft doorgegeven?

    Wij hebben op vrijdag een dossier opgestart om in contact met u te komen naar aanleiding van de mail die u heeft gestuurd aan ons. Helaas konden wij u op vrijdag rond 13:49 uur niet bereiken.

    Er is een nieuwe terugbelafspraak genoteerd om vandaag voor 10:15 uur telefonisch contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen