Klacht DHL Express: chaffeur is te beroerd om een stukje te lopen met mijn pakket

J. de Ridder

wacht al een week lang op een pakket al 3 dagen thuis gebleven ondat er bezorgd zou worden maar er komt niemand geen briefje in de brievenbus 1maal wordt er gezegd dat ik gesloten ben terwijl ik een woonhuis heb eenmaal wordt er niet bezorgd vanwege een achterstand en 1 maal zeggen ze glashard dat ik niet thuis was.schaffeur DHLis te beroerd om een stuk te lopen met mijn pakket

omdat het levende kersen bomen zijn wil ik de levering afblazen en mijn geld terug

DHL Express
    Geachte heer/ mevrouw de Ridder,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het vervelend om te horen dat u aangeeft dat het niet goed is gegaan met de bezorging van uw pakket. Volgens de gegevens zou de bezorger wel op uw adres geweest zijn, maar is er daar dus iets niet helemaal goed gegaan. Ik kan me voorstellen dat u het pakket graag zo snel mogelijk had willen hebben gezien de inhoud ervan. Op dit moment ligt de zending klaar om op te halen bij ons op de terminal. U geeft aan de zending niet meer te willen en uw geld terug wil van de bestelling. Dat is iets wat wij niet voor u in orde kunnen maken, maar waarvoor u naar de verzender hoort te gaan. U heeft de bestelling namelijk bij hun geplaatst. Mijn excuses voor het ongemak, ik ga er vanuit dat het niet weer zal voorkomen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    DHL Parcel webcare
    J. de Ridder
    na nog enkele pogingen om het pakket te laten bezorgen is de leverancier hiemee gestopt en heeft het pakket terug gehaald

J. de Ridder
er is geen oplossing aangeboden dan dat ik het pakket zelf op moest halen bij een depot op 30 kilometer afstand de afzender heeft het pakket teruggehaald

Ook een klacht indienen over DHL Express?