Opgelost door DHL Express: Chaufeur is op de weg, maar levert nooit iets af

content Opgelost
AintEasy

Ik heb DHL de opdracht gegeven om een pakketje bij een van hun servicepunten af te leveren omdat ik overdag niet thuis was. Die aflevering bij het servicepunt gebeurde op twee opeenvolgende dagen niet. Omdat ik de volgende dag, dus nu deerde dag, thuis kon werken, heb ik een nieuwe opdracht geplaatst bij DHL en hen gevraagd om het pakket de volgende dag bij mij thuis te bezorgen. Ik wacht dus de hele dag thuis en heb niemand gezien, maar kreeg wel een notificatie dat ik niet thuis zou zijn geweest. Er lag ook geen briefje in de brievenbus.

Ik wil mijn zending snel mogelijk ontvangen.

AintEasy
    Vanmorgen heb ik de DHL Express klantenservice gebeld en gevraagd of ik het pakketje zelf kan ophalen. Het pakket ligt in een DHL magazijn bij Schiphol en ik zou een sms ontvangen zodra het pakket klaar is om opgehaald te worden. Het magazijn ging om 13h00 dicht en natuurlijk heb ik de SMS niet ontvangen. Dit is de vierde dag op rij dat DHL niet in staat is om mijn pakketje af te leveren of aan mij te overhandigen.
    DHL Express
    Goedemorgen meneer/mevrouw Hoesch,

Bedankt voor u bericht.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw zending. Oprechte excuses hiervoor!

Voor zover ik kan zien heeft u inmiddels contact met mijn collega Daniel in dossier 543614868 gehad en is u zending geleverd.

Indien u toch nog verdere vragen heeft, hoor ik dit natuurlijk graag.

Wendy
    AintEasy
    Hallo Wendy, ik had inderdaad contact met Daniel en heb ondertussen de zending opgehaald.

AintEasy

Ook een klacht indienen over DHL Express?