Klacht DHL Express: chauffeur beweert langs geweest te zijn, maar hij liegt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 365138
Gebruiker
robert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Chauffeur beweert langs geweest te zijn. Ik zou niet thuis zijn. Was gewoon thuis. Ook geen kaartje in de bus ontvangen.
Gebeld naar DHL. Hun oplossing is : jammer maar helaas wij kunnen niks doen. maar wel 1 euro voor gesprek rekenen. Totaal geen service

De oplossing

Schadeloosstelling en deze kosten door chauffeur te laten betalen. Dan zal hij dit in het vervolg wel laten

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Mijn excuses dat u onterecht niet thuis bent gemeld. Mogelijk heeft de bezorger een fout gemaakt met het afleveren. Wij leveren het pakket vandaag af op een ServicePoint in uw buurt. U kunt het pakket daar gedurende een week af komen halen.

    Voor een telefoongesprek berekenen wij inderdaad €1,- gesprekskosten. Via het contactformulier op onze site en social media kunt u ons kosteloos benaderen.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
robert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks. Moet zelf achter mij pakket. Schadevergoeding ho maar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen