Klacht DHL Express: Chauffeur maakt er een potje van

Klachtnummer
# 525474
Gebruiker
Linda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag is inmiddels de zoveelste keer dat mijn pakket voor de deur gedropt is zonder dat er aangeklopt wordt.
Onze buurman heeft vanavond de taak van de bezorger op zich genomen en ons verteld dat er een pakket voor de deur staat. (Inmiddels ook natgeregend)
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Zelf heb ik de chauffeur er al 2x netjes op aangesproken. Ook al eerder een klacht ingestuurd.
Wij zijn het wel een beetje zat.
Het zou fijn zijn als deze chauffeur even netjes doet waarvoor hij aangenomen is.
Ik betaal niet de verzendkosten om mijn pakket natgeregend te laten worden.

De oplossing

Wij zouden het fijn vinden als de chauffeur laat weten dat hij er is. Even wachten tot de deur open gaat.
Niet zomaar droppen en weg lopen.
Ik was gewoon thuis. Maar zie niet overal of hij voor de deur staat.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Goed dat u contact met ons opneemt over de 'werkwijze' van deze bezorger. Echter zie ik dat u deze klacht ook al telefonisch bij ons heeft ingediend. De klacht wordt dus al opgepakt met de betreffende bezorger.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen