Klacht DHL Express: Chauffeurs liegen over aan de deur geweest .

Brandje

Ik vind het schandalig ,dat de chauffeur doorgeeft dat hij het pakketje bij mij thuis aangeboden heeft . grote leugenaars ,dit is al de derde keer dat ik die problemen met DHL heb . ook geen briefje in de bus gegooid . Dan krijg je een mail dat je het de volgende dag op moet halen ,bij een door hun aangewezen service punt . Ik heb een zeer slechte ervaring met de bezorgers van DHL .

DHL ,hoeft voor mij niets meer te doen , omdat ze hun afspraak niet nakomen .Ook de telefoon service komt de afspraak niet na .

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd dat u niemand heeft getroffen. Volgens mijn gegevens is de koerier inderdaad bij je langs geweest. Ik durf dan ook niet te zeggen wat er exact mis is gegaan. Mijn excuses hiervoor! Ik zal hier dan ook melding van maken. Wanneer u de volgende keer liever niet wilt dat u pakket naar een DHL Service Point gaat kunt u dit op de avond ervoor nog wijzigen via bezorger gemist op onze website.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Brandje
De leugens welke de chauffeur doorgeeft aan jullie, Ik heb gekeken op internet maar heel veel klachten met de zelfde mededeling . Het word tijd dat er een ultimatum gesteld word ,dat als er leugens door hun verklaard worden ,zij een schorsing krijgen ,of geen contract verlenging . Eisen stellen dat is jullie taak . Lidl is ook op de hoogte gebracht van jullie tekortkoming .

Ook een klacht indienen over DHL Express?