Klacht DHL Express: Chauffeurs liegen over aan de deur geweest .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 350900
Gebruiker
Brandje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik vind het schandalig ,dat de chauffeur doorgeeft dat hij het pakketje bij mij thuis aangeboden heeft . grote leugenaars ,dit is al de derde keer dat ik die problemen met DHL heb . ook geen briefje in de bus gegooid . Dan krijg je een mail dat je het de volgende dag op moet halen ,bij een door hun aangewezen service punt . Ik heb een zeer slechte ervaring met de bezorgers van DHL .

De oplossing

DHL ,hoeft voor mij niets meer te doen , omdat ze hun afspraak niet nakomen .Ook de telefoon service komt de afspraak niet na .

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd dat u niemand heeft getroffen. Volgens mijn gegevens is de koerier inderdaad bij je langs geweest. Ik durf dan ook niet te zeggen wat er exact mis is gegaan. Mijn excuses hiervoor! Ik zal hier dan ook melding van maken. Wanneer u de volgende keer liever niet wilt dat u pakket naar een DHL Service Point gaat kunt u dit op de avond ervoor nog wijzigen via bezorger gemist op onze website.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brandje
Datum
Uiteindelijke oplossing
De leugens welke de chauffeur doorgeeft aan jullie, Ik heb gekeken op internet maar heel veel klachten met de zelfde mededeling . Het word tijd dat er een ultimatum gesteld word ,dat als er leugens door hun verklaard worden ,zij een schorsing krijgen ,of geen contract verlenging . Eisen stellen dat is jullie taak . Lidl is ook op de hoogte gebracht van jullie tekortkoming .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen