Klacht DHL Express: Constant thuis wachten, niet thuis.... lekker zelf ophalen

Klachtnummer
# 391232
Gebruiker
Jordi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo DHL ik ben dus speciaal voor jullie thuis gebleven vanavond omdat mijn pakketje tussen 6 en 9 uur bezorgd zou worden. nu krijg ik een email dat jullie voor een dichte deur stonden en ik zelf me pakketje kan ophalen morgen bij een afhaalpunt. ik vind dit echt belachelijk, heb er constant op gewacht dus zeker niet gemist.. Zit gewoon letterlijk naast me deur.. Ook is er geen kaartje achter gelaten, en kreeg ik de mail al gelijk om iets over 6en. Ik kan dit pakketje overdag dus niet ophalen, vandaar dat ik voor jullie avond bezorging kies...

De oplossing

Mijn pakket berzorgen inplaats van gelijk alle pakketjes bij een afleverpunt te droppen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat ontzettend vervelend dat de bezorging vanavond niet goed is gegaan. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik heb de zending goed bekeken en het is mij onduidelijk wat er mis is gegaan. Volgens al onze gegevens is de bezorger wel echt bij u in de buurt geweest. Mogelijk heeft hij bij een verkeerde woning aangebeld. Sorry voor het ongemak.

    U kunt voor uw zending nog tot 23:59 uur andere instructies doorgeven voor uw zending via de track&trace op onze website. Doet u dit niet, dan zal de zending op een Service Point geleverd worden.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

    Hartelijke groet,

    Jip
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen