Klacht DHL Express: Dat je geen verzendbewijs ontvangt

Klachtnummer
# 417641
Gebruiker
Waarsmepakket
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij het afgeven van een pakket krijg ik geen enkel bewijs meer mee. De medewerker garandeert me weliswaar dat er een mail komt als verzendbewijs, maar 2 uur later is die mail er nog niet. Het pakje is inmiddels wel meegenomen door dhl.

De oplossing

Pakket opsporen en mij verzendbewijs geven.
Voortaan weer papieren bewijs geven als klant dat wil

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend dat u een minder fijne ervaring heeft gehad met DHL. Normaliter krijgt u inderdaad een email bevestiging van het verzender van dit pakket. Wij zijn binnen DHL bezig om zo milieu bewust te zijn en dit alleen nog maar verder uit te breiden. Het niet uitgeven van papieren bevestigingen is daar een onderdeel van. U mag dit bericht zien als uw verzendbewijs met zendingsnummer 3SMSM0000281495.

    Vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen