Opgelost door DHL Express: De bezorger belt KEER OP KEER niet aan.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 416698
Gebruiker
Peter Dupont
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De bezorger belt gewoonweg niet aan, maar gooit alleen een kaartje in de bus. Dit is niet eenmalig maar nu 4x achtereen. Ik werk vanuit mijn thuisadres en ben alle vier de keren van 's ochtends 7:00 uur tot 's avonds 24:00 uur absoluut thuis geweest. Er is NIET aangebeld.

De oplossing

Ik wil graag dat ze een duidelijke keuze maken: of je bezorgt daadwerkelijk, of je zegt van te voren: "wij bezorgen niet meer (in uw wijk?), u kunt uw pakketje bij het afhaalpunt zelf ophalen".

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik zie dat u al gebeld heeft over de bezorging van uw pakket. Onze klantenservicemedewerker heeft uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de verantwoordelijke bezorger, die dit met hem zal bespreken zodat dit niet opnieuw voorkomt.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter Dupont
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeer prettig gesprek met de bezorger toen hij de volgende dag een volgend pakketje kwam brengen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?