Klacht DHL Express: De bezorger heeft niet aangebeld, terwijl we gewoon thuis waren, en het pakket bij buren bezorgd.

DK

De bezorger van mijn pakket heeft niet aangebeld en mijn pakket een paar huizen verder afgeleverd. Ik kreeg de melding dat ik niet thuis was, maar dat is dus niet het geval. Waarschijnlijk was de bezorger te laat op zijn route en heeft hij gemakshalve maar niet aangebeld... Erg vervelend!

Niets, ik wil dit alleen melden. Ik vind het nogal slordig dat ik mijn pakketje alsnog ergens moet ophalen, terwijl ik gewoon thuis was.

DHL Express

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad niet erg netjes geweest en bovendien de bedoeling natuurlijk niet. Wat er exact mis is gegaan kan ik niet inzien, maar wel goed dat u melding hiervan doet! We houden dit in de gaten en horen het graag wanneer u meemaakt dat het mis gaat op deze manier. In elk geval ook mijn excuses voor het ongemak hierdoor.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
    DK
    Dank voor de spoedige reactie.
    Klacht wat mij betreft opgelost.

Ook een klacht indienen over DHL Express?