Opgelost door DHL Express: De bezorger zou tussen 9 en 13 uur komen en is er nog steeds niet. Ook de bezorgcode op de site werkt niet!

Cb

Het is nu 13.20 uur en geen bezorger zoals aangegeven op het formulier. Bezorgergemist code doet het ook niet en ik zit met smart te wachten op dit pakket.

Ik heb mijn hele ochtend vrijgehouden voor niets! Slechte gang van zaken!

Site werkend maken. En komen als je beloofd te komen.

DHL Express
    Beste Cb,

Mijn excuses dat de bezorger op 21 november vertraagd was en niet meer binnen het aangegeven tijdvak bij u langs heeft kunnen komen. Ik zie dat het pakket die dag om 13:36 is afgeleverd bij uw buren op nummer 38.

Dat de bezorgcode niet werkte stond hier trouwens los van. De bezorgcode is namelijk niet het traceernummer van uw pakket. De bezorgcode is een willekeurige code die slechts tijdelijk aan uw zending wordt gekoppeld. Deze dient alléén voor het aanbrengen van een wijziging via 'bezorger gemist' op de website. Deze code vervalt de volgende werkdag en is niet voor het traceren van uw zending. Voor het online volgen van uw zending kunt u een traceernummer vragen aan de verzender (let op: sommige bedrijven bieden track & trace via hun eigen website en niet via onze website).

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

David
    Dank voor uw reactie.

Het klopt dat het pakket bij de buren is afgegeven. Of dit de bedoeling is /was zal ik achterwege laten. Ik weet niet zeker of burenbelevering was toegestaan m.

Het was mij al duidelijk dat de bezorgcode hier los van staat. Maar deze deed het de avond van tevoren ook niet dus ik kon de bezorging niet wijzigen.
    DHL Express
    Beste Cb,

Uw pakket was door de verzender via onze DHL For You dienst verstuurd. Hierbij is levering bij buren standaard toegestaan, tenzij de verzender expliciet heeft aangegeven van niet. Bij uw zending was er door de verzender niks aangegeven, wat betekend dat levering bij buren wel was toegestaan.

Ik zie nu inderdaad dat uw code de dag ervoor niet geactiveerd was door een probleem met de handterminal van de chauffeur. Mijn excuses voor het ongemak. Dit zou een incidentele fout moeten zijn. Mocht u dit toch vaker meemaken, dan horen wij graag weer van u.

David
    Nette terugkoppeling

Cb

Ook een klacht indienen over DHL Express?