Klacht DHL Express: De bezorging door DHL laat te wensen over

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456554
Gebruiker
Gebruiker1530775628
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij waren thuis op het tijdstip waarop het pakket volgens de mail is aangeboden. Op dat tijdstip is er niet aangebeld, of telefonisch contact gezocht met ons.
In het mailtje werd gemeld dat het pakket opgehaald kon worden op adres J.Evertsenstraat 14. Die bleek echter gestopt te zijn als depot voor DHL. Nu moeten we kennelijk, dinsdagmiddag 23-06 naar J.Evertsenstraat 83. Niet handig!

De oplossing

De bezorger de mogelijkheid bieden om telefonisch contact op te nemen met de klant, op het moment dat de bezorging dreigt te mislukken.
Wij zijn niet de enigen met een slechte ervaring.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1530775628
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opbellen van de klant (alleen!) in het geval de klant niet reageert op de bel (die kan defect zijn). Dit had ik ook geschreven maar blijkbaar heeft DHL Express mijn klacht slecht gelezen. Ik moet eerlijk zeggen dat wij met PostNL veel betere ervaringen hebben.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen