Klacht DHL Express: De Klantenservice van DHL is ronduit slecht

Klachtnummer
# 300232
Gebruiker
A M J Heuvelmans
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 10 april ontving ik een bericht van dhl met een zeer slordig geschreven handschrift het traceernummer wat dan nu ook erg moeilijk te lezen was. Bij telefonische navraag bleek dat ze 12 april terug zouden komen tussen 18:00 en 21:00 uur. Wat bleek op 12 april waren ze al om 15:35 aan de deur geweest stond op een nieuw briefje. Bij weer telefonische verificatie bleek dat ze toch tussen 18:00 en 21:00 uur zouden terugkomen.

De oplossing

Dat de Consumentenbond DHL eens moet leren dat ze aan de afspraken moeten houden en dat de chauffeurs van DHL rustig en duidelijk en leesbaar de briefjes moeten schrijven en geen hanepoten!
Telefoon DHL 088 - 0552000
Website www.dhlexpress.nl

6 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer vind ik geen zending in mijn systeem waar ze op 10 april voor zijn langs geweest. Heeft u voor mij de traceercode die het betreft? Dan kijk ik graag met u mee.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer vind ik geen zending in mijn systeem waar ze op 10 april voor zijn langs geweest. Heeft u voor mij de traceercode die het betreft? Dan kijk ik graag met u mee.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer vind ik geen zending in mijn systeem waar ze op 10 april voor zijn langs geweest. Heeft u voor mij de traceercode die het betreft? Dan kijk ik graag met u mee.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel
  4. Auteur
    A M J Heuvelmans
    Datum
    Op 10 april is weldegelijk iemand van DHL aan de deur geweest. En die code was door die collega met een hanenpoten handschrift geschreven! Een kleuter kan nog netter schrijven dan die zogenaamde “volwassen” collega van U!
    Kijk de administratie maar eens goed na!!!
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw reactie. Op basis van uw adres gegevens is er helaas echt geen zending bekend in ons systeem van DHL Parcel. Is uw zending via DHL Express verstuurd? Heeft u het pakket inmiddels ontvangen, dan staat op het etiket de traceercode vermeld. Zou u deze alsnog willen versturen. Dan kan ik uw klacht in behandeling nemen. Tevens kan het zijn dat u de traceercode in uw e-mail heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel Webcare
  6. Auteur
    A M J Heuvelmans
    Datum
    Ik heb dat pakket al gekregen. En nu MOETEN jullie maar een HEEL GOED (!) jullie administratie nakijken! Waarschijnlijk ligt mijn gegevens ergens tussen jullie rommel! En dan komen jullie ook wel de Traceercode tegen. Dus: werk aan de winkel dhl !! En als jullie de zaak op orde hebben mail dan pas mij maar terug!
    Gegroet !

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen