Klacht DHL Express: De monteur zou op 07-07-2020 mijn pakketje langs brengen maar is zonder aan te bellen weggegaan.

Larrxdj

Ik zou vandaag (07- 07-2020) mijn pakketje ontvangen. Toen het busje voor de deur stopte, zag ik de bezorger uitstappen. Hij liep naar de achterkant van het busje om een pakketje te pakken. Hij liep in de richting van de voordeur en draaide toen opeens om en legde het pakketje terug in het busje. Vervolgens stapt hij weer in het busje en rijd weg. Ik heb mijn pakketje vandaag dus niet ontvangen terwijl de bezorger er wel was. Een minuut na dat de bezorger weer was vertrokken, kreeg ik een mailtje binnen dat de bezorger heeft aangebeld maar dat ik niet open deed en dus niet thuis was. Ik was wel thuis en heb alles gezien wat de bezorger heeft gedaan. In het mailtje stond dat ik mijn pakketje morgen moet ophalen bij een ophaal punt terwijl ik daar niet naartoe kan vanwege privé redenen.

Ik wil dat mijn pakketje volgende keer op tijd word geleverd en dat de bezorger in kwestie hiervoor gestraft word. De bezorger stond om 17:40 uur bij mij voor de deur.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. De situatie zoals u het omschrijft is natuurlijk erg apart. Mijn excuses dat die leverpoging niet is gelukt, wat daarvoor de reden ook was. Natuurlijk gaan we ons best doen om herhaling te voorkomen.

Het pakket is inmiddels al op het servicepunt geleverd. Dat kan ik dus niet voor u aanpassen. Het pakket zal dus wel op het servicepunt opgehaald moeten worden. Mocht dat niet binnen een week lukken dan gaat het pakket retour naar de oorspronkelijke verzender.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Larrxdj
Er was geen oplossing. Ze konden er niks meer aan doen en hebben me zo makkelijk mogelijk afgehandeld. Volgende keer dat er een optie is voor welke bezorgservice ik wil, kies ik in iederegeval geen DHL.

Ook een klacht indienen over DHL Express?