Klacht DHL Express: De onkunde bij DHL blijft voortduren! #dhl #waardeloos #altijd

TSuiker82

En wederom verzaakt DHL een simpele opdracht correct uit te voeren. Het is en blijft moeilijk voor DHL een pakket op het juiste adres af te leveren. Zucht.

Dit is wederom de zoveelste keer dat het niet goed gaat bij DHL. Nu was mijn pakket afgeleverd bij de trap van de buurman, terwijl wij altijd thuis zijn op ons eigen adres.

Dus de bezorger kan:

1. Niet (begrijpend) lezen of heeft een vorm van dyslexie
2. Is gewoon te lui om bij het juiste adres af te leveren

Hoe dan ook dit is de 45e keer dat het misgaat bij DHL.

Zoals beloofd in mijn vorige klacht (van 7 juli j.l. nota bene) ga ik nu voor iedere keer dat het verkeerd gaat bij DHL een klacht publiceren.

Even ter referentie wat er allemaal fout gaat bij DHL (deels overgenomen van mijn vorige klacht):

Het gaat al jaren (ja, echt al jaren) mis bij DHL inzake het afleveren van pakketten. Denk hierbij aan:

- pakketten worden te laat geleverd
- pakketten verdwijnen compleet
- pakketten komen beschadigd aan
- pakketten worden elders in de straat afgeleverd (zonder notificatie)

En bijna iedere keer heb ik hiervan melding gemaakt bij DHL via email, social media e.d. En iedere keer wordt er een "onderzoek" ingesteld, waar je never nooit iets meer van terug hoort...

Ik geef het op, maar blijf bij ieder probleem (groot of klein) een nieuwe klacht maken. De maat is meer dan vol.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp de onvrede zeker. Ik zie dat de klacht die u via Social media heeft ingediend is opgepakt door de betreffende leidinggevende. Ook begrijp ik dat er contact met u is geweest. Ik ga ervan dat de betreffende bezorgers zijn aangesproken en er extra zorg voor u adres wordt verleend. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons via Social media uitleg te geven over de afhaalopdrachten hoor ik daar graag van u. Dan zal ik dit doorzetten naar de betreffende terminal die de afhaalopdrachten inplant. Mijn excuses voor het ongemak en ik zie uw reactie via Social media graag tegemoet.

Eveline
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?