Klacht DHL Express: dee service en manier van werken is slecht bij DHL , ik heb de bestelling niet ontvangen en niemand

lacigaleetlafourmie!

Bestelling van 19 december2018 onder motto vandaag besteld morgen thuis
Niet ontvangen . Het is op de naam van mijn zoon . DHL werkt met BAX daar gaat het ook fout , het pakket is al een keer verzonden geweest kon niet afgeleverd worden , retour naar Bax , dagen overheen bellen nou dat is uren wachten bij Bax , niemand weet iets uw moet DHL bellen en die zegt ja maar u moet BAX bellen . Mn telefoon rekening loopt op en mijn geduld raakt op.WAAROM KRIJG WE NIET DE BESTELLING ???zou vandaag geleverd worden tussen 11u en 15 u , en weer gaat het fout , 1 A 2 DAGEN VERTRAGING WE SNAPPEN HET NIET WANT GEEN PAKKET te vinden !!! Ik ben ten einde raad.Ik ben de moeder van de genen die het pakket heeft besteld mn zoon had het voor mij besteld als kerst kado !!Dus ik ben degenen die antwoorden wil

Dat DHL nauwkeurig werkt , van wat zit er in het busje de bestelling klopt het wel kan het afgeleverd worden waar voor wie , is er een probleem meteen ontvanger bellen, waarom en niet de persoon afschepen met op de track en trace een schema oh sorry het pakket hangt in transit zogenaamd er gaan weer 2 dagen over heen ik ben het spuug zat !!!DHL werkt met Bax waar zoveel klachten over zijn , Misschien zoude de koeriers ook iets beter controleren want al dat geautomatiseerd is het blekt ook zo niet te vertrouwen ... DHL bezorg svp de Bestelling. klaar .Geen fouten meer van DHL OF BAX daar is ook een klacht ingediend
nee het pakket is in Nuenen depot!!!! zou tussen 11uur en 15 uur geleverd worden , ik zie een bestel auto voorbij rijden van DHL in de straat ga er naar toe vraag om mijn pakket ik krijg antwoord , heb ik niet bij wel in mn handen gehad onder de tafel gelegd in het depot in Nuenen pasten niet in de auto !!!halllllooooooo. Heb Dhl wat is dit voor een werk ??? Heb een case nummer gekregen !!! Het pakket is in Nuenen !!! Hoe moeilijk is het dan om het af te leveren !!! WEER WACHTEN

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
    Volgens onze gegevens is deze zending 7 januari bij ons doorgegeven en is er inderdaad iets mis gegaan de dag daarna. Het lijkt er op dat het vandaag gewoon goed zal gaan met de bezorging. Het wordt bij u aangeboden tussen elf en drie uur vandaag.
    Mijn oprechte excuses voor het voorgaande ongemak, ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is.

Iris.

DHL Parcel Webcare.

Ook een klacht indienen over DHL Express?