Klacht DHL Express: Deze bezorger bezorgt niet

Cindy heijnen

Donderdag 31 januari zal ik pakketje krijgen tussen 14:00 uur tot 18:00 uur ik was thuis om 14:15 kreeg ik een mail dat ik niet thuis was. Ik was 100 %thuis.

Vandaag 5 februari krijg ik weer een pakje tussen 14:00 tot 18:00 uur om 14:03 waren ze weer zogenaamd bij mij aan de deur geweest natuurlijk treffen ze mij niet aan. Ze hebben bij mijn buren afgeleverd. Ik keek naar de huisnummer tot mijn verbazing staat er op 148 ik woon zelf 189.ik ben naar de huisnummer 148 gegaan zij heeft uit eindelijk het pakje gegeven. Zij vertelde dat die bezorger altijd doe. Ik moet even netjes houden getinde man altijd doe. Ik hoop dat jullie wat aan gaan doen. Ik ga ook weer een klacht aangeven bij de klant. Vriendelijke groeten cindy heijnen

Die bezorger moet ontslagen worden hij is te lui om te werken.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een zending ontvangen heeft, maar dat die zending zeker niet naar wens ging. U geeft aan dat het pakket onterecht bij 'buren' geleverd is, en dat die 'buren' nummer 148 waren, terwijl u op 189 woont. Dat is natuurlijk een flinke afstand. Sorry daarvoor.

Ik zal een bericht uitzetten naar de leidinggevende van deze bezorger. Die zal dit met de bezorger bespreken, en hopelijk kunnen we herhaling van dit soort problemen voorkomen.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?