Klacht DHL Express: DHL: We hebben je gemist

Klachtnummer
# 344636
Gebruiker
Sabo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zendingnummer: CF613185004DE

Ik heb een pakket besteld en die zou eergisteren geleverd moeten worden. op de traceer pagina staat dat de bezorger mij 2 keer heeft gemist, en er zou vandaag weer een poging gedaan worden tussen 18:00 en 21:00. ik stonds zelfs al vanaf 17:30 voor de deur te wachten zodat ik zeker kon zijn dat de bezorger mij niet kon missen. ik was traceer pagina aan het verversen om te kijken of ik meldingen had gekregen, en ja hoor kreeg een melding om 18:06 ''We hebben je gemist''

nu hebben ze mij zogenaamd 3 keer gemist, de bezorger is bij mij niet eens langs geweest. ik heb DHL al paar keer gebeld en krijg altijd antwoorden zoals ''de bezorger is onderweg'' of ''bezorger komt de volgende dag langs'' ten eerste komen ze met beloftes wat ze niet na komen en ten tweede komen ze met leugens dat de bezorger bij mij langs is geweest.

De oplossing

Beschrijf wanneer u tevreden bent: wat denk je zelf?

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Begrijpelijk dat u niet tevreden bent. Ik zal zorgen dat hier een melding van wordt gemaakt, zodat dit met de desbetreffende chauffeurs besproken kan worden. Ik ga ervan uit dat het pakket vanavond wel geleverd wordt.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen