Klacht DHL Express: DHL - Pakket niet bezorgd of verkeerd afgeleverd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 175260
Gebruiker
S Berenschot
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Klacht DHL,

Af en toe laat ik een pakket door DHL bezorgen, en bijna elke keer maakt de DHL bezorger er een potje van! ( met uitzondering van de weekend bezorger).

Afgelopen halfjaar heb ik het onderstaande al meegemaakt.
- Kreeg ik t "niet thuis" bericht terwijl ik de hele dag aanwezig was. En mijn deurbel kan je echt niet missen.
- Werd mijn pakket 3 straten verderop geleverd. Gelukkig waren deze mensen bereid het pakket alsnog op het juiste addres te leveren.
- Werd mijn pakket niet opgehaald ondanks gemaakte afspraak.

En ook deze keer is het helemaal mis gegaan. Een pakket van een waarde van E900,- is niet geleverd. Echter wel als bezorgd gemarkeerd!
Bij alle buren tot 4 huizen verderop nagevraagd... pakket niet geleverd!

Graag pakket alsnog ontvangen.

De oplossing

Mijn pakket alsnog ontvangen

3 reacties

  1. Auteur
    S Berenschot
    Datum
    Ter info.

    Mijn pakket heeft grote van 1 meter 0,5 meter. Ik vindt het wonderbaarlijk dat iemand zo'n pakket verliest.
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Het spijt me dat ik zo laat op uw bericht reageer, door een achterstand heb ik helaas niet de mogelijkheid gehad eerder op uw bericht te antwoorden. Erg vervelend dat u al zoveel ongemak heeft ervaren met DHL. Ik heb deze zending nagekeken en de scan afgeleverd op 1 juli is per abuis gemaakt, doordat dit onomkeerbaar is, moest de zending weer mee terug naar het depot om opnieuw gescand te worden. Om die reden is de zending op 5 juli uiteindelijk bij u afgeleverd.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare
  3. Auteur
    S Berenschot
    Datum
    Slechte afhandeling. DHL postbode die doordeweeks langskomt is een waardeloze vent.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S Berenschot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen