Klacht DHL Express: DHL belt niet eens aan, zending ten onrechte retour.
Details
Klacht
Afgelopen zaterdag zou er bij mij een pakketje bezorgd worden, dus ik zorg dat ruim voor dat tijdvak thuis ben. Later die dag, geen deurbel, maar wel een melding dat ik volgens de bezorger niet thuis was, maar ook niet eens een briefje in de bus.Online de bezorgafspraak verzet naar vandaag (maandag) omdat ik toch thuis werk, wederom niet aangebeld! De deurbel doet het! Net nog gecheckt!
Nu wordt mijn pakket retour gestuurd naar het buitenland omdat die bezorgers van DHL te beroerd zijn om even aan te bellen, en moet ik er zelf bij de fabrikant achteraan om mijn geld terug te krijgen. DHL kan het pakket ook niet uit het retourproces halen, 15 minuten nadat de bezorger mijn huis voorbij is gereden.
Wat een waardeloze service.
Gewenste oplossing
Ik wil dat DHL mijn pakket uit het retourproces haalt en datgene doet waarvoor ik betaald heb. Ter herinnering aan DHL: datgene waar ik voor betaald heb is om mijn pakket gewoon te bezorgen op mijn huisadres.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.