Klacht DHL Express: Dhl bezorger dumpt pakket langs de weg

SteRob26

Ik heb een voetbal tenue gekocht, en bij mijn track & trace staat bezorgd. Ik heb het niet ontvangen. En vervolgens zie ik hoe voor een ander die bij mij woont, een pakket word achtergelaten door dhl. Onder het mom van 'bezorgd'. Naast de openbare weg, en fietspad. Waar iedereen het er zo weg had kunnen pakken. En mijn tenue is in geen wegen te bekennen. Op onderstaande foto's, is te zien hoe het pakket voor iemand anders bij mij thuis is achtergelaten.

Ik zou willen dat de bezorger een aantekening krijgt. & ik zou graag een nieuw tenue op kosten van dhl willen krijgen.

DHL Express
    Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat het door u bestelde pakket niet is geleverd en wel zo gescand.

Wanneer een pakket niet is aangetroffen bij een van de directe buren of is nageleverd door de chauffeur, zal een onderzoek nodig zijn om dit pakket te traceren. In dit geval is met de afzender overeengekomen dat zij deze onderzoeken voor de consument op starten. Ik raad u aan om de afzender in te lichten, zodat zij aktie kunnen ondernemen.

Mijn excuses voor de ontstane verwarring en uitgaande van een snelle oplossing van dit probleem, wens ik u een fijne dag toe.

Laura
    DHL Parcel E-Care

Ook een klacht indienen over DHL Express?