Klacht DHL Express: DHL bezorger komt niet aan de deur bezorgen

Wtje

DHL Bezorger vertrekt weer zonder pakket aan te bieden ter bezorging. Via website krijg ik te zien dat het wel aangeboden is. Stond echter aan de deur te wachten tot de DHL bezorger zou aanbellen. Nu kan ik het weer ergens op gaan halen. Klacht indienen bij DHL heeft geen zin want er is toch niemand bereikbaar.

Zorgen dat betrokken bezorger op gedrag wordt aangesproken en dat ik in het vervolg sneller en beter klachten kan melden.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u de zending niet heeft kunnen ontvangen, terwijl u wel thuis was. Dat is natuurlijk erg vervelend en absoluut niet de bedoeling. Mijn excuses dan ook voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Wij zullen dan ook ons best doen dit verder op te pakken en hier extra aandacht aan te besteden om het niet weer te laten gebeuren. U kunt ons tegenwoordig ook via live chat bereiken via onze pagina. Daar kunnen wij u ook zo snel mogelijk verder helpen als er medewerkers beschikbaar zijn.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    DHL Parcel Webcare

Wtje
Er is geen oplossing aangeboden en voor excuses koop ik niets. Het enige wat men adviseerd is de chat lijn gebruiken. Dat heb ik uiteraard gedaan en vervolgens tot drie maal toe van een computer lijn te horen gekregen dat er geen medewerker(s) beschikbaar zijn. Een geschreven slechte beoordeling van DHL wordt pas na een dag of 6-7 op de website genoemd. Goede beoordelingen kunnen kennelijk wel onmiddellijk vermeld worden. Dit is de tweede keer dat DHL me dit kunstje levert. Voor mij geen DHL bezorging meer. Op deze manier lijkt het erop dat pakketdiensten de doodsteek gaan worden voor internet winkels.

Ook een klacht indienen over DHL Express?