Opgelost door DHL Express: DHL bezorger weigert Nespresso recycle zak mee te nemen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 428824
Gebruiker
L. Roos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De DHL bezorger heeft net mijn Nespresso capsules afgeleverd. Ik geef dan altijd de gebruikte capsules retour in een speciaal daarvoor bestemde recycle zak van Nespresso. Recyclen is goed voor de planeet, is goed voor ons en onze kinderen!
Deze bezorger weigerde de zak mee te nemen. Ik moest een afhaalbericht van DHL hebben. Ik zou niet weten hoe ik aan een afhaalbericht zou moeten komen. De bezorger wist dit ook niet.
Dit is mij nog nooit overkomen! Andere DHL bezorgers namen het pakje altijd zonder problemen mee. Dit recycle systeem dat door Nespresso is gestart, werkt prima.
Zo wordt het natuurlijk niks met recyclen. Eeen mooi systeem wordt op deze wijze door DHL de nek om gedraaid. Gooi het maar weer in de vuilcontainer.

De oplossing

Ik wil dat DHL de recycle zak weer gewoon mee gaat nemen als ze de Nespresso capsules komen afleveren. Prachtig systeem!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je bericht.

    Ontzettend vervelend dat de chauffeur weigerde de oude cups mee te nemen, dit had hij uiteraard wel moeten doen!
    Ik heb de klacht meteen doorgezet naar het depot, zodat dit met de chauffeur besproken kan worden.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Roos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuses voor het onjuiste gedrag van de bezorger, hij had de recycle zak gewoon moeten meenemen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen