Klacht DHL Express: DHL bezorgt niet op mijn adres (alweer niet).

J.K. Heijboer

Chauffeur beweert voor een dichte deur te hebben gestaan, terwijl ik de gehele dag thuis ben. Zodra er bij mij aangebeld wordt kan ik zien wie er voor de deur staat. Geen DHL te bekennen - niet gebeld ook geen kaart in mijn brievenbus.
Dit is trouwens niet de eerste keer en zal daarom niets meer bestellen bij bedrijven die hun spullen laten bezorgen door DHL.

Graag wil ik weten voor welke deur de chauffeur gestaan heeft. Waarschijnlijk stuurt zijn navigatiesysteem hem naar een verkeerd punt. Deze systemen zijn lang niet altijd up to date. Hij zou best wat meer moeite kunnen doen het juiste adres te vinden

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

Volgens mijn gegevens heeft u het pakket inmiddels in uw bezit. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

J.K. Heijboer

Ook een klacht indienen over DHL Express?