Klacht DHL Express: DHL bezorgt voor 7e keer weer niet!

Klachtnummer
# 335683
Gebruiker
gs
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Bezorger belt niet aan. Komt nooit hier. Bezorgt niet. Dit is nu al de 7e keer in 2 weken tijd!

Ik ben gewoon thuis!!!

De oplossing

Ik wil dat de bezorger wordt ontslagen!
Ik wil mijn pakket vandaag! Afspraak was tussen 11 en 15 uur leveren! Bezorger zet op de track en trace dat ik om 19.11 uur niet thuis was. Hij belt niet aan en rijdt de straat niet in. Dus hoezo was ik niet thuis!!! 7x in 2 weken tijd is echt te veel DHL! Ik ben maandag niet thuis!

7 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u zo ontevreden bent over de bezorging via DHL. Ik kan niet direct meerdere zendingen vinden in ons systeem die niet bij u bezorgd zouden zijn. Wel een zending die geannuleerd is vanuit Wehkamp. Hiervan kunt u bij Wehkamp navragen wat de reden precies is geweest.

    De huidige die u verwacht zal vandaag alsnog bij u bezorgd worden. Mijn excuses voor de vertraging die ontstaan is.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u zo ontevreden bent over de bezorging via DHL. Ik kan niet direct meerdere zendingen vinden in ons systeem die niet bij u bezorgd zouden zijn. Wel een zending die geannuleerd is vanuit Wehkamp. Hiervan kunt u bij Wehkamp navragen wat de reden precies is geweest.

    De huidige zending die u verwacht zal vandaag alsnog bij u bezorgd worden. Mijn excuses voor de vertraging die ontstaan is.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u zo ontevreden bent over de bezorging via DHL. Ik kan niet direct meerdere zendingen vinden in ons systeem die niet bij u bezorgd zouden zijn. Wel een zending die geannuleerd is vanuit Wehkamp. Hiervan kunt u bij Wehkamp navragen wat de reden precies is geweest.

    De huidige zending die u verwacht zal vandaag alsnog bij u bezorgd worden. Mijn excuses voor de vertraging die ontstaan is.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u zo ontevreden bent over de bezorging via DHL. Ik kan niet direct meerdere zendingen vinden in ons systeem die niet bij u bezorgd zouden zijn. Wel een zending die geannuleerd is vanuit Wehkamp. Hiervan kunt u bij Wehkamp navragen wat de reden precies is geweest.

    De huidige die u verwacht zal vandaag alsnog bij u bezorgd worden. Mijn excuses voor de vertraging die ontstaan is.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u zo ontevreden bent over de bezorging via DHL. Ik kan niet direct meerdere zendingen vinden in ons systeem die niet bij u bezorgd zouden zijn. Wel een zending die geannuleerd is vanuit Wehkamp. Hiervan kunt u bij Wehkamp navragen wat de reden precies is geweest.

    De huidige zending die u verwacht zal vandaag alsnog bij u bezorgd worden. Mijn excuses voor de vertraging die ontstaan is.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  6. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u zo ontevreden bent over de bezorging via DHL. Ik kan niet direct meerdere zendingen vinden in ons systeem die niet bij u bezorgd zouden zijn. Wel een zending die geannuleerd is vanuit Wehkamp. Hiervan kunt u bij Wehkamp navragen wat de reden precies is geweest.

    De huidige zending die u verwacht zal vandaag alsnog bij u bezorgd worden. Mijn excuses voor de vertraging die ontstaan is.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  7. Auteur
    gs
    Datum
    Iedere keer dezelfde smoes.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen