Opgelost door DHL Express: DHL chauffeur, spookrijdend over stoep en fietspad schept bijna een voetganger.

content Opgelost
TikiTalaMasala

Donderdag 28 juli reedt een DHL koerier spookrijdend over de stoep en het fietspad. Dit gebeurde op de Lange Wal in Arnhem vanaf de stoep+fietspad voor de Van Ghentstraat tot en met zijn bezorgadres bij de volgende flat. Ik liep op de stoep de hoek om vanaf de Van Ghentstraat en de chauffeur mistte mij op een haar. Uiteraard reedt hij gewoon door over de stoep en het fietspad. Het kenteken van het DHL busje is VLT-31-J.

Ik wil dat DHL van hun chauffeurs eisen dat ze zich houden aan de verkeersregels. Deze chauffeur kan beter op de fiets pakketjes bezorgen.
DHL geeft het volgende aan: De klacht heb ik doorgestuurd naar de manager van de bewuste chauffeur en ga ik uit van een aan te spreken chauffeur, zodat dit soort bijna ongelukken niet meer voor zullen komen. De vraag blijft of de chauffeur zijn gedrag veranderd.

DHL Express
    Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht over het niet voldoen aan de gestelde verkeerseisen door een DHL chauffeur.

Uiteraard horen onze chauffeurs zich te houden aan de geldende verkeersregels en niet over stoep of fietspad te rijden in de verkeerde rijrichting.

Hopende u van dienst te zijn geweest.

Laura
    DHL Parcel E-Care

Ook een klacht indienen over DHL Express?