Klacht DHL Express: DhL chauffeur met een grote mond.

Klachtje100

2 dagen achtereen de zelfde zeer onvriendelijke chauffeur aan de deur gehad.
Eerste dag van een collie zending 5 van de 8 dozen ontvangen.
Vandaag de tweede dag na veel bellen en mailen door verzender en mij de overige 3 dozen ontvangen.
Op mijn verzoek om de zijn auto te verplaatsen naar de overkant van de straat,zodat de dozen over geheveld konden worden naar mijn auto weigerde hij dit. Hij moest nu op eens de dozen binnen afzetten.
Terwijl hij de pakketten nooit binnen.Hij flikkert ze gewoon naar achteren in zijn wagen en verwacht dat wij ze binnen zet. Doe je dat niet pleurt hij ze gewoon op de inrit uit zijn wagen voor de deur en je moet zelf maar zien hoe je ze binnen krijgt.
In dit geval moest ik ze zelf uit de bestelauto halen en zelf naar de overkant dragen, want mijnheer blokkeerde met zijn bus de volledige in rit, door deze er schuin op te zetten. Zodat ook mijn buren er niet uit konden. (videobeelden zijn daar beschikbaar van)
Deze chauffeur is gewoon lui , lomp en brutaal. Bovendien geeft hij ook nog een grote mond..
De houding van jullie chauffeurs zijn al niet echt klantvriendelijk maar deze slaat alle records.Ik stel dan ook voor hem een zelfde behandeling te geven als welke hij de pakketten geeft ZET HEM GEWOON VOOR DE DEUR

Een ander chauffeur met fatsoensnormen ( dus netje en beleefd ).

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te vernemen dat u deze ervaring heeft met de levering van uw pakketten. Ik kijk dit graag verder voor u na. Zou u mij de traceercode willen sturen van de laatste zending? Dan kan ik zien om welke zending het gaat.

Miranda
    DHL Parcel webcare