Klacht DHL Express: DHL chauffeur te lui om pakket te tillen, wel een "niet thuis" briefje afgooien terwijl ik thuis was

Huijs1

DHL "zogenaamd" aan de deur geweest, zou vandaag weer komen tussen 11 en 15 uur. Niks natuurlijk. Check T&T blijk dat het retour is gezonden onder de reden "Te Zwaar" ??? Terwijl chauffeur hem wel in de auto had ( alles wordt gewogen) Het geweldige resultaat is nu dankzij deze prutser Ik nu niet de limited Millenium Falcon van Lego meer kan bemachtigen, want tja limited, en je mag er maar 1 bestellen per adres ( meerdere accounts werkt dus niet). DHL gebeld, "ja sorry retour label is al gescand Dus zit in transit en dan kan niemand meer wat doen" Lego kan niet meer leveren want geen voorraad ( limited) en retouren komen niet terug in het verkoopkanaal.
Dus mijn grote DANK aan deze chauffeur die te LUI is om zijn poten te lichten en zou direct afgeschreven moeten worden als "ongeschikt". Want datgene waar ik 8 jaar heb op moeten wachten is dus nu niet meer mogelijk.

De prutser in kwestie mag van mij bruut en wel direct op straat worden gezet, en ik hoop dat LEGO gaat kijken naar alternatieve pakketdiensten.
Ik moet maar hopen dat ik wat geregeld kan krijgen met Lego nu.

DHL Express
    Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Zojuist is uw andere klacht op klacht.nl beantwoord. Deze klacht zal ik dan ook gaan sluiten.

Janneke
    DHL Parcel Webcare
    DHL Express
    Goede middag,

Janneke
    DHL Parcel Webcare

Huijs1

Ook een klacht indienen over DHL Express?